Verzending van aankopen boven de 100€ zijn gratis

Veel gestelde vragen

VERZEND EN RETOUR

-Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar ik heb te weinig artikelen ontvangen.
Stuur een e-mail naar de klantenservice: info@breiboezemshop.nl onder vermelding van je ordernummer en het verzoek tot het toesturen van de ontbrekende artikelen. We zullen het zo snel mogelijk in orde maken.

-Ik heb een artikel ontvangen dat kapot is, kan ik een nieuwe ontvangen?
Dat kan. Stuur een e-mail naar de klantenservice: info@breiboezemshop.nl onder vermelding van je ordernummer en welk artikel kapot is. In de meeste gevallen kan je het kapotte artikel gratis naar ons terugsturen en ontvang je zo snel mogelijk een nieuwe. 

-Als ik BreiBoezem-producten in mijn winkel ga verkopen, moet ik dan ook nog verzendkosten betalen?
Ja. Het beste is om contact op te nemen met Breiboezemshop. voor de mogelijkheden en besteleenheden. Indien je kleine aantallen wilt bestellen, kan dit uiteraard via de shop. Je betaalt dan wel de consumentenprijs, de afdracht zoals weergegeven gaat rechtstreeks naar Stichting BreiBoezem.
Voor grote aantallen of andere product verkoopwensen, kun je contact opnemen met Breiboezemshop door een email te sturen aan: info@breiboezemshop.nl

Wat is de levertijd van artikelen die ik bij jullie bestel?
De levertijd bij de betaalmethoden Paypal, iDeal, Mastercard en Visa bedraagt 2-3 werkdagen. Indien je na de genoemde termijnen je bestelling nog niet hebt ontvangen, kan je contact opnemen met de klantenservice door een e-mail te sturen aan info@breiboezemshop.nl

Wat zijn de verzendkosten?
  • Brievenbuspost laag gewicht Track & Trace: 4€

Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen nadat ik de bestelling volledig heb afgerond?
Dit is in principe niet mogelijk aangezien de kans groot is dat je bestelling al is verstuurd of klaargezet voor verzending. Mocht het noodzakelijk zijn dan kun je het beste zo snel mogelijk je verzoek sturen aan de klantenservice, via info@breiboezemshop.nl. Zij zullen vervolgens beoordelen of het nog mogelijk is om het afleveradres te wijzigen.

BESTELPROCEDURE
Kan ik ook telefonisch of per e-mail BreiBoezem-producten bestellen?
Nee helaas, je kunt de Breiboezem-producten alleen via de Breiboezemshop bestellen. Wij kunnen in verband met onze voorraadsystemen en automatische verwerking van de bestellingen geen bestellingen buiten het webshop-systeem aannemen.
Krijg ik ook nog een bevestiging van mijn bestelling per mail?
Na afronding van je betaling, volgt de bevestiging in het scherm van de shop. Per e-mail ontvang je vervolgens ter bevestiging de factuur, welke reeds betaald is . Mocht je deze e-mail met factuur niet hebben ontvangen en zeker willen zijn of je bestelling is binnengekomen, stuur dan een e-mail naar de klantenservice: info@breiboezemshop.nl met je verzoek voor de bevestiging. Zodra je bestelling wordt verstuurd, krijg je ook hiervan een bericht per email.
Kan ik nog iets aan mijn bestelling toevoegen nadat ik mijn bestelling volledig heb afgerond?
Dit is in principe niet mogelijk aangezien de kans groot is dat je bestelling al is verstuurd of klaargezet voor verzending. Mocht het noodzakelijk zijn dan kun je het beste zo snel mogelijk je verzoek e-mailen naar de klantenservice via info@breiboezemshop.nl. Zij zullen vervolgens beoordelen of het nog mogelijk is om je bestelling te wijzigen.
Ik heb per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst, wat moet ik nu doen?
Als je het idee hebt dat je per ongeluk een dubbele bestelling hebt geplaatst, dan kun je het beste zo snel mogelijk je verzoek mailen naar de klantenservice via info@breiboezemshop.nl. De klantenservice zal vervolgens controleren of dit echt het geval is, en indien nodig en mogelijk, een tweede bestelling annuleren.

BETAALMOGELIJKHEDEN
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Op de Breiboezemshop kan je een keuze maken uit de volgende betaalmethodes:
- Paypal
- Mastercard of Visa: betaling gaat middels creditcard. (* Verified by Visa of MasterCard SecureCode)
Op het moment dat je op je scherm de mededeling ziet dat wij je bestelling hebben ontvangen, zal deze verwerkt worden. Je bestelling zal binnen de aangegeven levertijd bezorgd worden, we doen ons uiterste best om de goederen dezelfde te verzenden.  Hier kan echter van afgeweken worden wanneer de betaalprocedure niet succesvol is afgerond en/of de bestelde artikelen nog niet, niet meer of tijdelijk niet op voorraad zijn. Heb je vragen over de status van je bestelling, neem dan via info@breiboezemshop.nl contact met ons op. 


LEVERTIJD
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij streven ernaar om alle succesvolle bestellingen die we op maandag t/m vrijdag voor 12.00 uur binnen hebben dezelfde dag nog te verzenden. We zijn echter wel afhankelijk van de dienst van PostNL, daarom communiceren we een levertijd van ca. 2-3 werkdagen. We leveren op alle woonadressen binnen Nederland. Indien je na de genoemde termijnen je bestelling niet hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice via info@breiboezemshop.nl


DONATIES
De donatie is afhankelijk van de prijs en verschilt dan ook per product. De donatie per product is 30% van de consumentenverkoopprijs exclusief BTW.

OVERIG
Wie is Breiboezem Shop?
BreiBoezem Shop is de officiële partner van de Stichting Breiboezem die deze webshop beheert. Wil je meer over deze Stichting BreiBoezem weten? Dan verwijzen we je graag door naar ​https://breiboezem.nl/